Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007

Η ζωή μου με την Tellas

Είχα αποφασίσει πως ευρυζωνική σύνδεση δεν θα ψωνίσω. Έχω στο γραφείο αρκετό bandwidth, δεν χρειάζεται να έχω και στο σπίτι. Ώσπου βγήκαν τα 2play πακέτα και άλλαξα γνώμη. Θα πλήρωνα περίπου τα ίδια που πλήρωνα στο ΟΤΕ και θα είχα και μια σύνδεση της προκοπής. Έτσι αφού είδα τι υπάρχει στην περιοχή μου (φρόντισαν να μου το πουν άλλωστε οι διάφοροι πάροχοι και με δικιά του πρωτοβουλία) αποφάσισα να πάρω ένα πακέτο της Tellas με 2048/512 Internet και 9 ώρες τηλέφωνα.

Πέρσυ λοιπόν τον Απρίλη μίλησα με την Tellas, και μου έστειλαν έναν courier με τον εξοπλισμό τα συμβόλαια κλπ, κλπ. Η σύνδεση μου είπαν ήταν υπόθεση 2-3 βδομάδων. Καλό deal μου φάνηκε. Βέβαια οι 2-3 βδομάδες έγιναν 2-3 μήνες, αλλά δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα - τι είχα τι έχασα. In the mean while είχα και την εμπειρία του αξεπέραστου service της Tellas. Ποτέ δεν κατάφερα να μιλήσω με το 13800 προτού περάσει τουλάχιστον τέταρτο. Πολλές φορές έκλεισα στο μισάωρο μετά τον πονοκέφαλο από την εκνευριστική μουσική της αναμονής.

Εν πάσει περιπτώσει κάποια στιγμή με συνέδεσαν και είπα πως δεν θα ξαναχρειαστεί άλλο να παίρνω στο 13800. Βέβαια είχα πολύ συχνά διακοπές, ανεβοκατεβάσματα του dsl αλλά σκεφτόμουν πως καινούργιοι είναι θα στρώσουν. Οπότε έκανα υπομονή.

Ώσπου το φθινόπωρο έκανα το λάθος να τους πω να με βάλουν στο Zisto. Σκέφτηκα - ο αφελής - αφού με τα ίδια χρήματα θα έχω διπλάσια ταχύτητα και απεριόριστα τηλέφωνα, γιατί να μην το πάρω? Ε, από τότε άρχισε ο εφιάλτης!

Μου έστειλαν τον courier μέ τον καινούργιο εξοπλισμό και τα καινούργια συμβόλαια αρχές Νοέμβρη. Μετά 2 βδομάδες περίπου μου είπαν πως θα με πέρναγαν στο Zisto. Αφού πέρασαν 3 βδομάδες άρχισα τα τηλέφωνα. Κάθε 2-3 μέρες και κάθε φορά μετά από 15-20 λεπτά αναμονής. Η μόνιμη επωδός ήταν πως δεν φταίμε εμείς, ο ΟΤΕ φταίει, αλλά όπου νάναι, μέχρι το τέλος της βδομάδος, κλπ, κλπ. Γύρω στα Χριστούγεννα μου είπαν πως λείπει ένα φαξ που έπρεπε να στείλω που να λέω να μου κόψουν την παλιά σύνδεση για να με περάσουν στην άλλη. Τους ρωτάω γιατί αν θέλατε κάτι τέτοιο δεν το στείλατε με τον courier ή δεν με πήρατε τηλέφωνο να μου το πείτε και η απάντηση ήταν τι να σας πούμε εμείς υπάλληλοι είμαστε, κάνουμε ό,τι μας λένε κλπ, κλπ. Στέλνω το φαξ και συνεχίζω να περιμένω. Αρχές Γενάρη μου είπαν πως λείπει από το φάκελό μου η φωτοτυπία ταυτότητας. Τους είπα να πως τους την έδωσα και να ψάξουν να την βρουν και εν πάσει περιπτώσει αν δεν μπορούν να την βρουν να έλθουν να πάρουν το εξοπλισμό και να μην κάνουν τίποτε αφού δεν μπορούν και θα πάω σε άλλο μαγαζί. Μετά από καμιά βδομάδα μου είπαν πως την βρήκαν και όπου νάναι, μέχρι το τέλος της βδομάδος, κλπ, κλπ.

Τέλος του Γενάρη μου κόβουν εντελώς την σύνδεση! Τι έγινε παιδιά? Έ, έχουνε πρόβλημα, το δίκτυο στην περιοχή σας, το φτιάχνουμε κλπ, κλπ. Περνάνε καμιά 10αρια μέρες και αλλάζει το τροπάρι. Δεν έχετε βλάβη αλλά σας κόψαμε για να σας περάσουμε στο Zisto και οι διαδικασίες του ΟΤΕ θέλουν 2-3 βδομάδες, οπότε θα είστε εκτός δικτύου, αλλά όπου νάναι κλπ, κλπ. Κατά τα τέλη Φλεβάρη μου λένε πως δεν γίνετε να με βάλουν στο Zisto γιατί δεν έχουν πόρτα! Τους λέω βάλτε με πίσω εκεί που ήμουν και μου λένε πως δεν γίνετε γιατί έχασα την πόρτα που είχα, αλλά είναι δικό τους το λάθος και θα το φτιάξουν όπου νάναι, μέχρι τέλος της βδομάδας κλπ, κλπ

Και από τότε αρχίζει το αστείο της υπόθεσης. Κάθε τηλέφωνο που τους παίρνω αρχίζω όοοοοολη την ιστορία από την αρχή (μετά βεβαίως τα 20 λεπτα σε αναμονή), η πρώτη αντίδραση είναι "μα σας κόψαμε την σύνδεση γιατί εσείς μας στείλατε φαξ ζητώντας να το κάνουμε". Βέβαια άρχιζα να βρίζω σε αυτή την απάντηση, οπότε αρχίζαμε τα όπου νάναι, μέχρι τέλος της βδομάδας, ο ΟΤΕ φταίει κλπ, κλπ.

Εν τέλει με συνδέουν μέσα Μάη! Αλλά σε ταχύτητα upload 256! Νέος γύρος τηλεφώνων. Κάθε φορά διαφορετική απάντηση. Στην αρχή μου έλεγαν αυτό είναι δεν έχουμε 512. Μετά που άρχισα πάλι τα φαξ, τους έστειλα και φωτοτυπία του συμβολαίου που είχαμε υπογράψει που έλεγε 512, σκέφτηκαν πως έκαναν λάθος και θα το διορθώσουν όπου νάναι, μέχρι τέλος της βδομάδας κλπ, κλπ.

Το αποτέλεσμα; Την Παρασκευή που μας πέρασε μου κόβουν ξανά την σύνδεση! Ούτε upload ούτε download :-) Άντε ξανά τηλέφωνα και φτου κι από την αρχή.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά μου ήλθε και ένας λογαριασμός πριν ένα μήνα που μου είχαν και χρεωμένα τέλη Internet :-)

Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν έχω φύγει ακόμη; Μάλλον γιατί υποπτεύομαι πως όλοι οι πάροχοι πάνω-κάτω τα ίδια είναι μιας και όλοι τριγύρω μου έχουν να μου πουν παρόμοιες ιστορίες από την Forthnet, την Vivodi, την HOL κλπ, κλπ.

Update: Σήμερα το απόγευμα μου έκοψαν και το τηλέφωνο!

buzz it!

18 Comments:

Blogger a cleric said...

Πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία!

Keep us posted, γιατί ανυπομονούμε να δούμε πώς θα τελειώσει..

4/6/07 15:04  
Blogger Η Κουρούνα said...

Κάνε μια βόλτα από το μπλογκ μου, είμαι ομοιοπαθούσα!

4/6/07 15:28  
Blogger ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΘΑΝΑΗΛ said...

Σε γενικές γραμμές έτσι είνα, και γ' αυτό τους αξίζει 100% το φάσκελο στο εξώφυλλο του προηγούμενου RAM. Εταιριούλες ήταν που μεγάλωσαν γρήγορα και εύκολα, δίχως να μάθουν τι σημαίνει επίπεδο εξυπηρέτησης και σχέση με τον πελάτη. Εν τω μεταξύ μπορεί να έχουν μία φουκαριάρα στην εξυπηρέτηση, στο τελεμάρκετιν όμως έχουν στρατιές πιεστικών πωλητών.

Η "χρυσή αρπαχτή", που λένε στη πιάτσα. Διατηρώ μία ελπίδα (από την εμπειρία μου με την HOL) ότι δεν είναι όλες ΕΝΤΕΛΩΣ ίδιες.

4/6/07 15:55  
Blogger a cleric said...

Σχόλιο στο Update:

Προφανώς διαβάσανε το blοg σου και αυτοί σήμερα ..! :-D

4/6/07 17:21  
Blogger SofiaX said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

4/6/07 22:15  
Blogger SofiaX said...

Αμάααααν, δεν ήξερες δεν ΡΩΤΑΓΕΣ?

Μετά από ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ξεμπρόστιασμα σε όλα τα ελληνικά Fora, και απειλές ότι θα βγω στα κανάλια, κατάφερα να βρω το δίκιο μου και να βάλω adsl όταν έκλεισε η ΣΠΑΡΚΝΕΤ.

Η Tellas δεν είναι καλή εταιρεία. Όλοι οι επαγγελματίες της έχουν δώσει δρόμο, αξιοπιστία 0 και έπεσες πάνω τους!

Κάνουν φοβερές εκπτώσεις ακριβώς ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ.

Πήγαινε στο www.adslgr.com στο φόρουμ, ζήτα βοήθεια και κάνε μια ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ή ότι άλλο σε συμβουλέψουν γιατί θα υποφέρεις και adsl δε θα δεις...

Άλλαξε αν μπορείς εταιρεία. Η ΟΤΕΝΕΤ είναι αισχρή με όλη αυτή την διαπλοκή που κάνει με τις ευχές του ΟΤΕ, αλλά δυστυχώς μόνο έτσι θα έχεις adsl πραγματικά... Έχω πάθει γι'αυτό στο λέω...

Καλή τύχη...

4/6/07 22:17  
Blogger JustAnotherGoneOff said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

4/6/07 23:11  
Blogger JustAnotherGoneOff said...

Βάλε καλύτερα Otenet να ησυχάσεις... κι εγώ άκουγα και διάβαζα πολλά για τους άλλους "παροχους" και επέλεξα χωρίς να το μετανιώσω την Otenet.

4/6/07 23:12  
Blogger spiretos72 said...

Τα τελευταία νέα.... προ-ολίγου δοκίμασα το dsl και συνδέθηκα με ταχύτητα 4096/512! Λέτε να διαβαζει η Τελλας το μπλογκ :-) Ελπίζω να μην με σύνδεσαν ..... κατα λάθος και το κόψουν ξανα (τηλέφωνο δεν έχω ακόμη όμως)

5/6/07 14:24  
Blogger An-Lu said...

Forthnet δαγκωτό!
Την έχω 1 χρόνο τώρα (ενεργοποιήθηκε μέσα σε 10 μέρες), κόπηκε μόνο μία φορά για 6 ημέρες(όταν κάναν αναβάθμιση των οδηγών τους) και έκτοτε φτου-φτου-φτου μη ματιαστώ!

5/6/07 14:59  
Blogger spiretos72 said...

Ηρθε και το τηλέφωνο! Βρε λες???????

5/6/07 18:54  
Blogger IdentityCafe said...

Ελλαδαρα! με τους professionals!

που να δεις τον απαραδεκτο αγενη γιδοβοσκο που μας ειχε στειλει στο σπιτι των δικων μου στην Αθηνα ο Οτε πριν απο κανενα χρονο. Του καναμε απλες ερωτησεις και ηταν η προσωποποιηση της αγενειας. Τελικα τον πεταξαμε εξω με τις κλωτσιες. Αυτο δυστυχως συμβαινει...Σε εξωθουν στα ακρα!
ΚΑλη τυχη!

6/6/07 18:21  
Blogger ioeu said...

κουράγιο...έρχονται καλύτερες μέρες...
:)

7/6/07 09:30  
Blogger spiretos72 said...

well.... αποφάσισα να φύγω τελικά από την τελλας. Αφού προβληματίστηκα μεταξύ φορθνετ και χολ μαλλον θα πάω χολ

7/6/07 13:38  
Blogger a cleric said...

Η Tellas το ξέρει ότι φεύγεις?

Ελπίζω να μην έχεις conflicts μετά (διπλές γραμμές adsl από διαφορετικούς providers κλπ κλπ).

Βέβαια μπορείς ανά πάσα στιγμή να απαντήσεις στην Tellas ότι "εγώ σας είχα στείλει fax από τον Δεκέμβριο πως θέλω να μου σταματήσετε την συνδρομή!"

12/6/07 17:18  
Blogger chris said...

Οι ομοιπαθείς από Tellas κάντε μια βόλτα στο www.amarysia.gr, άρθρο με τίτλο "(Ημι)κρατική απάτη" και θα καταλάβετε για τι μιλάμε! Πάντως, στο Νέο ΙΝΚΑ (τηλ. 210 9577422) ετοιμάζονται για συλλογική αγωγή. Πάνω τους και τους φάγαμε!

19/7/07 13:42  
Anonymous Ανώνυμος said...

se emena ekanan 2 mines.... noembri 15 ekana..to zisto.. stis 30 mu eipan..oti proothithike to aitima ston OTE...eleos..meta perimena perimena..o ote..kolisiergei..ta aitimata ton allon etaiiron gia apodesmeusi..p.x tou stelnun 1000 aitiseis kai apadaei thetika p.x stis 300 opote menun ola piso. telika meta apo 2 mines bike zisto. stin arxi kapia kopsimata stin grammi..alla ta eftiaxan se mia me 1.5 ebdomades. to internet mia xara. ixe bebea kati nera i taxitita..i me aposindee..to modem. mu estilan sto email mia anabathmisi sto software..kai apo tote..kirile:P katebazo me 400kbs idika apo rapidshare.. kai ola kala. den exo parapono. ime kai apo tous tixerous lene pu egine se 2 mines. isos epidi me to pu egine i prosfora imun kai idi stin tellas..xronia.. to energopoiisa kateutheian. kapia stigmi episis ksexasa na po eno ixa grammi adsl...diladi tin energopoiisan..den mu ixan dosi tous kodikous..kai parte autio sto texniko tmima..kai parte aurio giati eklise tora...piran oi dikoi mu..tous trixane ta dontia..idika i mitera mu pu itan palia stin DEH... kai etrexe i tilefonitria...kai ta efere apo to tmima!!!!! kai o agios fovera thelei:P

9/9/07 14:51  
Anonymous Ανώνυμος said...

http://wwwtellasgr.blogspot.com/

2/9/08 15:55  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home