The rest of 2009 (1/4)
Μιας και το 2009 μας αφήνει χρόνους, είπα να γράψω ένα ποστ για όλα αυτά που παρακολούθησα τους τέσσερεις τελευταίους μήνες που απέχω από την δραστηριότητα (του μπλόγκινγκ). Δυστυχώς για τις περισσότερες δεν θυμάμαι λεπτομέρειες της στιγμής, αλλά τουλάχιστον το τι παρακολούθησα νομίζω πως λίγο-πολύ το βρήκα από τα προγράμματα των συναυλιών και το Δίκτυο.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Σεπτέμβρης
Τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε και με αφορμή ένα συνέδριο της Gartner, βρέθηκα για λίγες μέρες στο Λονδίνο. Δεν έχασα λοιπόν την ευκαιρία και παρακολούθησα μερικά από τα δρώμενα.
Ξεκίνησα με ένα μιούσικαλ. Έτσι στις 16/9 παρακολούθησα στο Queen’s Theater το Les Misérables. Εξαιρετικά σκηνικά (η σκηνή με το οδόφραγμα εντυπωσιακότατη) και πολύ καλός ο Javert. Δεν θυμάμαι να μου άρεσε αρκετά ο Jean Valjean. Δυστυχώς δεν θυμάμαι τους πρωταγωνιστές, μιας και στο πρόγραμμα τα ονόματα δεν είναι associated με ημερομηνίες
Την επόμενη (17/7) παρακολούθησα στο London Coliseum την πρεμιέρα του Grand Macabre. Μια συμπαραγωγή της ΕΝΟ, του Liceu, της Monnaie και της Όπερας της Ρώμης. Πολύ καλή παραγωγή με εντυπωσιακά σκηνικά – ένα από τα highlight της χρονιάς.
Οι συντελεστές της παράστασης:
Ρiet the Pot Wolfgang Ablinger-Sperrhacke, Amando Frances Bourne, Amanda Rebecca Bottone, Nekrotzar Pavlo Hunka, Astradamors Frode Olsen, Mescalina Susan Bickley, Venus Susanna Andersson, Prince Go-Go Andrew Watts, White Minister Daniel Norman, Black Minister Simon Butteriss, Gepopo Chief of the Secret Police Susanna Andersson, Ruffiack Michael Burke, Schobiack Christopher Speight, Schabernack Andrew Tinkler, Conductor Baldur Brönnimann, Chorus master Martin Merry, Concept Alex Ollé (La Fura dels Baus) & Valentina Carrasco, Directors Alex Ollé & Vaientina Carrasco, Set designer Alfons Flores, Costume designer Lluc Castells, Lighting designer Peter Van Praet, Video designer Franc Aleu (Urano)
Στις 18/7 παρακολούθησα μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα μπαρόκ βραδυά. Στο Cadogan Hall, η Mercurius Company (από το booklet της παράστασης: Mercurius is an early music and dance company performing on period instruments and adopting period staging in its productions) παρουσίασε ένα χορόδραμα βασισμένο πάνω στη μουσική του Henry Purcell. Όλες οι χορογραφίες – εκτός από 1-2 παραδοσιακούς χορούς – ήταν νέες για την συγκεκριμένη παραγωγή. Εντελώς παραμυθένια κατάσταση, μιας και όλοι ήταν ντυμένοι με κοστούμια εποχής, έπαιζαν όργανα εποχής και χόρευαν χορούς εποχής.
Οι συντελεστές της παράστασης:
Κing Albanact, a good magician Johnny Hertford, Prince Galamar, his son Lawrence Olsworth-Peter, Quivera, Galamar's sister Siona Stockell, Philidel a good spirit, servant to Albanact Abbigail Greenland, Grimbald, an evil enchanter Emiliano Βarragán-Géant, Emmeline, sailing east with three companions Alexandra Κidgell, Three sea venturers Barbara Segal, Ricardo Barros, Sasza Zargowski, An islander Sophia Brumfitt, Aerial Spirits Kate Hawnt, Sophia Brumfitt, Benjamin Williamson, Stuart Haycock, Magicians Ricardo Barros, Sasza Zargowski, Demons Barbara Segal, Kornelia Gomulka, Two sirens Κate Hawnt, Sophia Brumfitt, Venus Kate Hawnt, Conception, Artistic Direction, Choreography, Vocal Coaching, Costumes Ricardo Barros, Stage Director, Baroque Gestures, Artistic advisor Jane Gingell, Music Direction, Vocal Coaching Lisete da Sίlva, Choreography, Artistic Advisor Madeleine Inglehearn, Leader James O'Toole
Την επόμενη μέρα, 19/9, παρακολούθησα στον Άγιο Μαρτίνο των Αγρών μια συναυλία της LMA Orchestra, υπό τον John Landor.
Μας έπαιξαν στο πρώτο μέρος
Beethoven - Romance in F for Violin and Orchestra με τον Joshua Fisher στο βιολί
Beethoven - Piano Concerto No 2 in B flat με τον Sasha Grunyuk στο πιάνο
…και στο δεύτερο την 40η του Mozart
Ωραία συναυλία σε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα (μέσα στην εκκλησία, that is). Δεν θυμάμαι ωστόσο κάτι αξιοσημείωτο – εκτός ίσως πως η ορχήστρα είχε αρκετές και αρκετά όμορφες μουσικούς :-)
Αυτά στο Λονδίνο. Ο Σεπτέμβρης στις έκλεισε στις 24 με μια πολύ ωραία παράσταση του Alvin Ailey American Dance Theater στο Μέγαρο.
Στο πρώτο μέρος, που ήταν και το πιο ενδιαφέρον είχαμε:
Festa Barocca (2008), Χορογραφία: Mauro Bigonzetti, Μουσική: Georg Friedrich Handel
Έντονη κίνηση και ζωηρά χρώματα, μου θύμισε εξπρεσσιονιστικό πίνακα. Στο δεύτερο μέρος ένα αφιέρωμα στον Otis Redding:
Suite Otis (1971), Χορογραφία & Κουστούμια: George Faison, Μουσική: Otis Redding
…και στο τρίτο
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Σεπτέμβρης
Τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε και με αφορμή ένα συνέδριο της Gartner, βρέθηκα για λίγες μέρες στο Λονδίνο. Δεν έχασα λοιπόν την ευκαιρία και παρακολούθησα μερικά από τα δρώμενα.
Ξεκίνησα με ένα μιούσικαλ. Έτσι στις 16/9 παρακολούθησα στο Queen’s Theater το Les Misérables. Εξαιρετικά σκηνικά (η σκηνή με το οδόφραγμα εντυπωσιακότατη) και πολύ καλός ο Javert. Δεν θυμάμαι να μου άρεσε αρκετά ο Jean Valjean. Δυστυχώς δεν θυμάμαι τους πρωταγωνιστές, μιας και στο πρόγραμμα τα ονόματα δεν είναι associated με ημερομηνίες
Την επόμενη (17/7) παρακολούθησα στο London Coliseum την πρεμιέρα του Grand Macabre. Μια συμπαραγωγή της ΕΝΟ, του Liceu, της Monnaie και της Όπερας της Ρώμης. Πολύ καλή παραγωγή με εντυπωσιακά σκηνικά – ένα από τα highlight της χρονιάς.
Οι συντελεστές της παράστασης:
Ρiet the Pot Wolfgang Ablinger-Sperrhacke, Amando Frances Bourne, Amanda Rebecca Bottone, Nekrotzar Pavlo Hunka, Astradamors Frode Olsen, Mescalina Susan Bickley, Venus Susanna Andersson, Prince Go-Go Andrew Watts, White Minister Daniel Norman, Black Minister Simon Butteriss, Gepopo Chief of the Secret Police Susanna Andersson, Ruffiack Michael Burke, Schobiack Christopher Speight, Schabernack Andrew Tinkler, Conductor Baldur Brönnimann, Chorus master Martin Merry, Concept Alex Ollé (La Fura dels Baus) & Valentina Carrasco, Directors Alex Ollé & Vaientina Carrasco, Set designer Alfons Flores, Costume designer Lluc Castells, Lighting designer Peter Van Praet, Video designer Franc Aleu (Urano)
Στις 18/7 παρακολούθησα μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα μπαρόκ βραδυά. Στο Cadogan Hall, η Mercurius Company (από το booklet της παράστασης: Mercurius is an early music and dance company performing on period instruments and adopting period staging in its productions) παρουσίασε ένα χορόδραμα βασισμένο πάνω στη μουσική του Henry Purcell. Όλες οι χορογραφίες – εκτός από 1-2 παραδοσιακούς χορούς – ήταν νέες για την συγκεκριμένη παραγωγή. Εντελώς παραμυθένια κατάσταση, μιας και όλοι ήταν ντυμένοι με κοστούμια εποχής, έπαιζαν όργανα εποχής και χόρευαν χορούς εποχής.
Οι συντελεστές της παράστασης:
Κing Albanact, a good magician Johnny Hertford, Prince Galamar, his son Lawrence Olsworth-Peter, Quivera, Galamar's sister Siona Stockell, Philidel a good spirit, servant to Albanact Abbigail Greenland, Grimbald, an evil enchanter Emiliano Βarragán-Géant, Emmeline, sailing east with three companions Alexandra Κidgell, Three sea venturers Barbara Segal, Ricardo Barros, Sasza Zargowski, An islander Sophia Brumfitt, Aerial Spirits Kate Hawnt, Sophia Brumfitt, Benjamin Williamson, Stuart Haycock, Magicians Ricardo Barros, Sasza Zargowski, Demons Barbara Segal, Kornelia Gomulka, Two sirens Κate Hawnt, Sophia Brumfitt, Venus Kate Hawnt, Conception, Artistic Direction, Choreography, Vocal Coaching, Costumes Ricardo Barros, Stage Director, Baroque Gestures, Artistic advisor Jane Gingell, Music Direction, Vocal Coaching Lisete da Sίlva, Choreography, Artistic Advisor Madeleine Inglehearn, Leader James O'Toole
Μια παράσταση που θα ήθελα πολύ να την ξαναδώ.
Την επόμενη μέρα, 19/9, παρακολούθησα στον Άγιο Μαρτίνο των Αγρών μια συναυλία της LMA Orchestra, υπό τον John Landor.
Μας έπαιξαν στο πρώτο μέρος
Beethoven - Romance in F for Violin and Orchestra με τον Joshua Fisher στο βιολί
Beethoven - Piano Concerto No 2 in B flat με τον Sasha Grunyuk στο πιάνο
…και στο δεύτερο την 40η του Mozart
Ωραία συναυλία σε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα (μέσα στην εκκλησία, that is). Δεν θυμάμαι ωστόσο κάτι αξιοσημείωτο – εκτός ίσως πως η ορχήστρα είχε αρκετές και αρκετά όμορφες μουσικούς :-)
Αυτά στο Λονδίνο. Ο Σεπτέμβρης στις έκλεισε στις 24 με μια πολύ ωραία παράσταση του Alvin Ailey American Dance Theater στο Μέγαρο.
Στο πρώτο μέρος, που ήταν και το πιο ενδιαφέρον είχαμε:
Festa Barocca (2008), Χορογραφία: Mauro Bigonzetti, Μουσική: Georg Friedrich Handel
Έντονη κίνηση και ζωηρά χρώματα, μου θύμισε εξπρεσσιονιστικό πίνακα. Στο δεύτερο μέρος ένα αφιέρωμα στον Otis Redding:
Suite Otis (1971), Χορογραφία & Κουστούμια: George Faison, Μουσική: Otis Redding
…και στο τρίτο
Reνelations (1960), Χορογραφία: Αlνίn Ailey, Μουσική: Παραδοσιακή
Αυτά τον Σεπτέμβρη.
Αυτά τον Σεπτέμβρη.
3 Comments:
...ζηλεύω...
όμορφα πράγματα είδες...
καλή χρονιά να έχεις και πάντα έτσι πλούσια σε καλλιτεχνικά δρώμενα!
Καλή χρονιά 2 u 2!
btw, είχα στο νου μου να πάω στην ΚΟΑ σήμερα αλλά τσάκισε :-(
spiretos72
καλό πρόγραμμα η ΚΟΑ σήμερα,
γιατί τσάκισε;
και ο πιανίστας εξαιρετικός...
όσο σεμνός και μαζεμένος ως άνθρωπος, τόσο εξωστρεφής και πληθωρικός στο παίξιμό του!!!
Δημοσίευση σχολίου
<< Home