Σάββατο, Φεβρουαρίου 24, 2007

Το πέντε

Λοιπόν είχα σκεφτεί πως μιας και είμαι μικρός και άπειρος θα με αγνοήσουν, αλλά δεν τα κατάφερα τελικά! Since i've been already tagged thrice (από IdentityCafe, απο Librofilo και απο Ladychill - ίσως και από κανέναν άλλον και δεν το έχω πάρει χαμπάρι), ας μπώ και εγώ στο χορό.

1. Πάσχω από υψοφοβία. Δηλαδή όχι βαρειά περίπτωση αλλά υψοφοβία ιτ ιζ. Όμως ξεπερνιέται. Ως φοιτητής ας πούμε δούλεψα για ένα φεγγάρι σε έναν τύπο που έστηνε σκαλωσιές. Βέβαια έκανα mostly κουβάλημα, αλλά σιγά-σιγά είχα πάρει θάρρος και ανέβαινα στα χαμηλά και εγώ. Άρα υπάρχει γιατρειά :-)

2. Πριν κάνα-δύο χρόνια συνειδητοποίησα πως το σώμα μου είναι θνητό. Άσχημο αυτό. Πρέπει να συμφιλιωθώ με την ιδέα του θανάτου και δεν θέλω.

3. Από τα 10 μου μέχρι τα 17 μου (πάνω-κάτω) έπαιζα κατά μέσο όρο 2 ώρες την ημέρα κορνέτα. Έκρινα πως δεν ήμουν αρκετά καλός ώστε να αποφασίσω να γίνω επαγγελματίας μουσικός. Ίσως σε μια άλλη χώρα με άλλο σύστημα εκπαίδευσης.... Πάντως θυμάμαι πως στην αρχή δεν ήθελαν να μου δώσουν κορνέτα αλλά τζένις (or Jenny's? :-) Εχω φάει τον κόσμο να μάθω πως λέγεται στα Ελληνικά (τελοσπάντων και το τζένις ελληνικά είναι, εννοώ στην κοινή νεοελληνική). Μήπως ξέρει κανείς?

4. Δεν μου αρέσουν οι εξομολογήσεις. Δεν βρίσκω τίποτε το ψυχοθεραπευτικό στις εξομολογήσεις και όσες φορές το έκανα δεν μου βγήκε σε καλό. Καλό είναι να κρατάει κανείς τα μυστικά του λοιπόν.

5. Θυμάμαι είχα διαβάσει σε κάποιο Μικυ Μαους πως ο Κύρος Γρανάζης είχε εφεύρει μια φωτογραφική μηχανή που έπερνε φωτογραφίες όχι το actual πλάνο αλλά το πως ήταν στο παρελθόν! Ρύθμιζες το πόσα χρόνια πίσω θες να πας και κλικ, τράβαγες μια φωτογραφία. Μεγάλο όνειρό μου να αποκτήσω μια τέτοια μηχανή :-)

Και το μπαλάκι περνάει στους

Σεραφείμ Καραπατή
Γιώργο Ναθαναήλ
Ανθή - Ευκαιρεία για το πρώτο της ποστ
Ελένη - Υφίσταται άραγε;
Νίκο Δήμου - Πολύ αμφιβάλω αν θα το δεί

Φαντάζομαι πως κάποιοι δεν θα θέλουν να παίξουν.... no prob :-) Επίσης πολύ φοβάμαι πως κάποιοι ήδη πέρασαν την δoκιμασία - οπότε ας το αγνοήσουν

Ετικέτες

buzz it!

7 Comments:

Blogger Ladychill said...

Τελικά ακόμα και αυτή την ύστατη στιγμή της εξομολόγησης σε βρίσκω "σφίγγα". Το δηλώνεις βέβαια σαφώς οτι σ' αρέσουν τα μυστικά να τα κρατάς αλλά τι κρίμα που ήθελα να σε βρω οριζοντιοποιημένο στο ντιβάνι!

Πάντως οτι θα έπαιζες και εσύ κάποιο μουσικό όργανο, το είχα καταλάβει!

25/2/07 10:43  
Blogger spiretos72 said...

Μα πως!! Όλα αυτά που έγραψα δεν τα ξέρατε έτσι δεν είναι? Οπότε δεν με χαρακτήριζα και πολύ σφίγγα... ΕΠίσης απέφυγα trivialities, πχ μου αρέσει η παστιτσάδα :-) Αυτό πρέπει να μου το αναγνωρίσετε!

25/2/07 14:46  
Blogger proinos said...

genis: alto flugelhorn ή “tenorhorn"
θα το ακούσετε και αλτικόρνο αλλά όχι κάτι πιο ελληνικό νομίζω!

Να και ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον post με αφορμή τα 111 χρόνια από τη γέννηση του Δημήτρη Μητρόπουλου!
εδώ

25/2/07 23:33  
Blogger spiretos72 said...

Άλλο πράγμα το αλτικόρνο, πολύ πιο μπάσο και πιο μεγάλο. Τώρα με δεδομένο πως το φλικόρνο παίζει πιο ψηλά το αλτο φλοκόρνο θα είναι πιο μπάσο? Tenorhorn ίσως... με μπερδέψατε περισσότερο πάντως :-)

26/2/07 07:19  
Blogger Nikos Dimou said...

O Nίκος Δήμου το είδε - αλλά έχει βαρεθεί πια να γράφει για τον εαυτό του...

26/2/07 09:37  
Blogger An-Lu said...

Στο 1 μοιάζουμε...

26/2/07 14:00  
Blogger IdentityCafe said...

Poly xairomai pou egrapses!!!

To deutero shmeio einai tromero turning point, den nomizeis?!!!
Kapoia stigmh pavoume na aisthanomaste athanatoi...ti ptwsh einai ayth!!! (fall from grace!)

Euxomai na vreis th mhxanh tou Kyrou, na thn moirasteis kai me mas omws!!!
Filikotata!
IC

26/2/07 18:22  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home